10 Nisan 2016

Birini sevdiğinizi nasıl anlarsınız



Birini sevdiğinizi nasıl anlarsınız? içinizde özlem ve üzüntü duygusu var ise onu seviyorsunuz demektir. Onu gördüğünüzde içinizde güzel duygular oluşuyorsa seviyorsunuz demektir.

Sevgide beklenti sendromu olursa uzun soluklu olmaz. Kadınların yaptığı en büyük hatalardan birisi de ben sana demiştim gibi sözlerdir. Suçlayarak konuşmakta iki tarafı birbirinden uzaklaşırlar. Şunu şunu yapmadığın için beni sevmiyorsun demek demekte sevgiyi yok ediyor. Bir de kıyaslamak ve keş demek var. Keşke mahmure ablanın eşi gibi olsaydı daha çok severdim demek ilişkiyi bitirir. Bazen eşler arasında konuşma azalıyor ve ilişki telefonda yazışmaya ya da bir kişisel blog açarak orada yazmaya kadar gidiyor. Sevgiyi artırmanın en önemli özelliği de kaliteli iletişimdir.

İlişki de ben seni seviyorum demek yeterlidir. Samimi bir şekilde sevgini ifade etmek kadar iyisi yoktur. İlişkide sevgiyi artırmak için beraber bir işi sonuçlandırmakta çok önemlidir, beraber gidip yapılan hayır işi kişiler arasındaki güven duygusunu geliştirir ve iki taraf arasında güven sarsılmaz bir şekilde oluşur. Karşı taraf sinirlendiğinde öfke kontrolü sorunu var ise ona ilk etapta hak verin. İlişkide haklı ve haksızı boşverin ve doğru söylüyorsun, haklısın demek karşı tarafı rahatlatır iki taraf arasında sevgi çoğalır. Karşı taraf sinirli ise ona hak verin ve onu rahatlatmaya çalışın.

Kaynak: Sanal Ülke

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder